Hi,
I am having the following error when I run:
hl.init()
Any idea for solving this issue?
Exception: Traceback (most recent call last)
<ipython-input-9-1bfe9939c741> in <module>
----> 1 hl.init()
2 output_notebook()
</home/waamer/anaconda2/envs/hail/lib/python3.7/site-packages/decorator.py:decorator-gen-1203> in init(sc, app_name, master, local, log, quiet, append, min_block_size, branching_factor, tmp_dir, default_reference, idempotent, global_seed, _optimizer_iterations, _backend)
~/anaconda2/envs/hail/lib/python3.7/site-packages/hail/typecheck/check.py in wrapper(__original_func, *args, **kwargs)
583 def wrapper(__original_func, *args, **kwargs):
584 args_, kwargs_ = check_all(__original_func, args, kwargs, checkers, is_method=is_method)
--> 585 return __original_func(*args_, **kwargs_)
586
587 return wrapper
~/anaconda2/envs/hail/lib/python3.7/site-packages/hail/context.py in init(sc, app_name, master, local, log, quiet, append, min_block_size, branching_factor, tmp_dir, default_reference, idempotent, global_seed, _optimizer_iterations, _backend)
262 min_block_size, branching_factor, tmp_dir,
263 default_reference, idempotent, global_seed,
--> 264 _optimizer_iterations,_backend)
265
266
</home/waamer/anaconda2/envs/hail/lib/python3.7/site-packages/decorator.py:decorator-gen-1201> in __init__(self, sc, app_name, master, local, log, quiet, append, min_block_size, branching_factor, tmp_dir, default_reference, idempotent, global_seed, optimizer_iterations, _backend)
~/anaconda2/envs/hail/lib/python3.7/site-packages/hail/typecheck/check.py in wrapper(__original_func, *args, **kwargs)
583 def wrapper(__original_func, *args, **kwargs):
584 args_, kwargs_ = check_all(__original_func, args, kwargs, checkers, is_method=is_method)
--> 585 return __original_func(*args_, **kwargs_)
586
587 return wrapper
~/anaconda2/envs/hail/lib/python3.7/site-packages/hail/context.py in __init__(self, sc, app_name, master, local, log, quiet, append, min_block_size, branching_factor, tmp_dir, default_reference, idempotent, global_seed, optimizer_iterations, _backend)
50 conf.set('spark.driver.extraClassPath', hail_jar_path)
51 conf.set('spark.executor.extraClassPath', './hail-all-spark.jar')
---> 52 SparkContext._ensure_initialized(conf=conf)
53 else:
54 SparkContext._ensure_initialized()
~/anaconda2/envs/hail/lib/python3.7/site-packages/pyspark/context.py in _ensure_initialized(cls, instance, gateway, conf)
314 with SparkContext._lock:
315 if not SparkContext._gateway:
--> 316 SparkContext._gateway = gateway or launch_gateway(conf)
317 SparkContext._jvm = SparkContext._gateway.jvm
318
~/anaconda2/envs/hail/lib/python3.7/site-packages/pyspark/java_gateway.py in launch_gateway(conf)
44 :return: a JVM gateway
45 """
---> 46 return _launch_gateway(conf)
47
48
~/anaconda2/envs/hail/lib/python3.7/site-packages/pyspark/java_gateway.py in _launch_gateway(conf, insecure)
106
107 if not os.path.isfile(conn_info_file):
--> 108 raise Exception("Java gateway process exited before sending its port number")
109
110 with open(conn_info_file, "rb") as info:
Exception: Java gateway process exited before sending its port numbe