Hail Init Error in GCP

I am running a Google Cloud Run service that spins up a Docker container that uses the following Hail image: “hailgenetics/hail:0.2.98”. When I try to call the init method after importing Hail, I get the following error:

"2023-01-20 20:22:07 WARN Utils:69 - Your hostname, localhost resolves to a loopback address: 127.0.0.1; using 192.168.1.1 instead (on interface eth0)
2023-01-20 20:22:07 WARN Utils:69 - Set SPARK_LOCAL_IP if you need to bind to another address
2023-01-20 20:22:08 WARN NativeCodeLoader:60 - Unable to load native-hadoop library for your platform… using builtin-java classes where applicable

Setting default log level to “WARN”.
To adjust logging level use sc.setLogLevel(newLevel). For SparkR, use setLogLevel(newLevel).

2023-01-20 20:22:11 WARN MacAddressUtil:142 - Failed to find a usable hardware address from the network interfaces; using random bytes: 37:16:a4:d1:7a:ad:f9:4a


KeyboardInterrupt Traceback (most recent call last)
/tmp/ipykernel_18/3976191949.py in
7 from pprint import pprint
8 hl.plot.output_notebook()
----> 9 hl.init(quiet=True)

in init(sc, app_name, master, local, log, quiet, append, min_block_size, branching_factor, tmp_dir, default_reference, idempotent, global_seed, spark_conf, skip_logging_configuration, local_tmpdir, _optimizer_iterations, backend, driver_cores, driver_memory, worker_cores, worker_memory)

/usr/local/lib/python3.7/dist-packages/hail/typecheck/check.py in wrapper(__original_func, *args, **kwargs)
575 def wrapper(original_func, *args, **kwargs):
576 args
, kwargs
= check_all(__original_func, args, kwargs, checkers, is_method=is_method)
→ 577 return original_func(*args, **kwargs)
578
579 return wrapper

/usr/local/lib/python3.7/dist-packages/hail/context.py in init(sc, app_name, master, local, log, quiet, append, min_block_size, branching_factor, tmp_dir, default_reference, idempotent, global_seed, spark_conf, skip_logging_configuration, local_tmpdir, _optimizer_iterations, backend, driver_cores, driver_memory, worker_cores, worker_memory)
342 default_reference=default_reference,
343 global_seed=global_seed,
→ 344 skip_logging_configuration=skip_logging_configuration
345 )
346 if backend == ‘local’:

in init_spark(sc, app_name, master, local, log, quiet, append, min_block_size, branching_factor, tmp_dir, default_reference, idempotent, global_seed, spark_conf, skip_logging_configuration, local_tmpdir, _optimizer_iterations)

/usr/local/lib/python3.7/dist-packages/hail/typecheck/check.py in wrapper(__original_func, *args, **kwargs)
575 def wrapper(original_func, *args, **kwargs):
576 args
, kwargs
= check_all(__original_func, args, kwargs, checkers, is_method=is_method)
→ 577 return original_func(*args, **kwargs)
578
579 return wrapper

/usr/local/lib/python3.7/dist-packages/hail/context.py in init_spark(sc, app_name, master, local, log, quiet, append, min_block_size, branching_factor, tmp_dir, default_reference, idempotent, global_seed, spark_conf, skip_logging_configuration, local_tmpdir, _optimizer_iterations)
402 idempotent, sc, spark_conf, app_name, master, local, log,
403 quiet, append, min_block_size, branching_factor, tmpdir, local_tmpdir,
→ 404 skip_logging_configuration, optimizer_iterations)
405 if not backend.fs.exists(tmpdir):
406 backend.fs.mkdir(tmpdir)

/usr/local/lib/python3.7/dist-packages/hail/backend/spark_backend.py in init(self, idempotent, sc, spark_conf, app_name, master, local, log, quiet, append, min_block_size, branching_factor, tmpdir, local_tmpdir, skip_logging_configuration, optimizer_iterations)
182 jsc, app_name, master, local, True, min_block_size, tmpdir, local_tmpdir)
183 self._jhc = hail_package.HailContext.apply(
→ 184 self._jbackend, log, True, append, branching_factor, skip_logging_configuration, optimizer_iterations)
185
186 self._jsc = self._jbackend.sc()

/usr/local/lib/python3.7/dist-packages/py4j/java_gateway.py in call(self, *args)
1301 proto.END_COMMAND_PART
1302
→ 1303 answer = self.gateway_client.send_command(command)
1304 return_value = get_return_value(
1305 answer, self.gateway_client, self.target_id, self.name)

/usr/local/lib/python3.7/dist-packages/py4j/java_gateway.py in send_command(self, command, retry, binary)
1031 connection = self._get_connection()
1032 try:
→ 1033 response = connection.send_command(command)
1034 if binary:
1035 return response, self._create_connection_guard(connection)

/usr/local/lib/python3.7/dist-packages/py4j/java_gateway.py in send_command(self, command)
1198
1199 try:
→ 1200 answer = smart_decode(self.stream.readline()[:-1])
1201 logger.debug(“Answer received: {0}”.format(answer))
1202 if answer.startswith(proto.RETURN_MESSAGE):

/usr/lib/python3.7/socket.py in readinto(self, b)
587 while True:
588 try:
→ 589 return self._sock.recv_into(b)
590 except timeout:
591 self._timeout_occurred = True

KeyboardInterrupt: "

Is this a problem with Hail or how I set up the image that is being spun up?